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Modeling the Transport and Land-use System Through a Unified Equilibrium Model and Predicting the Public Transport Mode Choice Behavior
http://hdl.handle.net/2297/00068846
http://hdl.handle.net/2297/0006884642dd055d-9954-45b5-8ddc-e7361f34b98c
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Restricted Access
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| Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||||||
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| 公開日 | 2023-02-07 | |||||||||
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | Modeling the Transport and Land-use System Through a Unified Equilibrium Model and Predicting the Public Transport Mode Choice Behavior | |||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 言語 | ||||||||||
| 言語 | eng | |||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_db06 | |||||||||
| 資源タイプ | doctoral thesis | |||||||||
| アクセス権 | ||||||||||
| アクセス権 | open access | |||||||||
| アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||
| その他のタイトル | ||||||||||
| 言語 | ja | |||||||||
| 値 | 統合均衡モデルによる交通・土地利用システムのモデリングと公共交通機関選択行動の予測 | |||||||||
| 著者 |
アリ ナザム
× アリ ナザム
× ALI NAZAM
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| 書誌情報 |
博士論文 要旨Abstract/本文Full |
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| 学位授与番号 | ||||||||||
| 学位授与番号 | 甲第5589号 | |||||||||
| 学位名 | ||||||||||
| 学位名 | 博士(学術) | |||||||||
| 学位授与機関 | ||||||||||
| 学位授与機関識別子Scheme | kakenhi | |||||||||
| 学位授与機関識別子 | 13301 | |||||||||
| 学位授与機関名 | 金沢大学 | |||||||||
| 学位授与年月日 | ||||||||||
| 学位授与年月日 | 2022-09-26 | |||||||||
| DOI | ||||||||||
| 識別子タイプ | DOI | |||||||||
| 関連識別子 | https://doi.org/10.3390/su14010139 | |||||||||
| 内容記述 | ||||||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||||||
| 内容記述 | 博士論文 要旨Abstract/本文Full 以下に掲載:Sustainability 14(139) pp.1-17 2021. MDPI. 共著者:Nazam Ali, Shoichiro Nakayama, Hiromichi Yamaguchi | |||||||||
| 著者版フラグ | ||||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||