WEKO3
インデックスリンク
アイテム
A Statistical Analysis of Liberal Arts English Course Grading Practices at a Japanese National University: Towards More Equitable Grading
https://doi.org/10.24517/00050424
https://doi.org/10.24517/00050424ed27b009-af92-4662-b94e-a03afdbab8a4
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
AA12565522-12-15-32.pdf (419.5 kB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2018-03-30 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | A Statistical Analysis of Liberal Arts English Course Grading Practices at a Japanese National University: Towards More Equitable Grading | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 | 10.24517/00050424 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
その他のタイトル | ||||||||
その他のタイトル | 日本の一国立大学における教養教育英語科目成績評価状況の統計的分析:より公正な成績評価を目指して | |||||||
著者 |
Hashimoto, Masashi
× Hashimoto, Masashi× Brown, Dale× Murray, Lewis× Oyabu, Kana |
|||||||
著者別表示 |
橋本, 将
× 橋本, 将× ブラウン, デール× マリー, ルイス
WEKO
73765
|