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高速道路の通行止情報の最適提供位置決定のための検討手法
https://doi.org/10.24517/00053716
https://doi.org/10.24517/00053716acc29bc9-2aac-4c8b-971f-96c071c9cd8b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||||||||||
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公開日 | 2019-03-08 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | 高速道路の通行止情報の最適提供位置決定のための検討手法 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | A Study on Estimation Model of the most Suitable Place for Traffic Closure Information in Highway | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
資源タイプ | journal article | |||||||||||||
ID登録 | ||||||||||||||
ID登録 | 10.24517/00053716 | |||||||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||||||
著者 |
酒井, 大輔
× 酒井, 大輔× 高山, 純一× 川上, 光彦× 永田, 恭裕 |
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著者別表示 |
Sakai, Daisuke
× Sakai, Daisuke
× Takayama, Jun-ichi
× Kawakami, Mitsuhiko
× Nagata, Yasuhiro
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提供者所属 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | 金沢大学理工研究域環境デザイン学系 | |||||||||||||
書誌情報 |
都市計画論文集 en : Journal of the City Planning Institute of Japan 巻 32, p. 97-102, 発行日 1997-10 |
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ISSN | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 0916-0647 | |||||||||||||
DOI | ||||||||||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||||||||||
識別子タイプ | DOI | |||||||||||||
関連識別子 | 10.11361/journalcpij.32.97 | |||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||
出版者 | 日本都市計画学会 = The City Planning Institute of Japan | |||||||||||||
抄録 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||
内容記述 | Traffic information is necessary to keep a state of smooth and comfortable traffic. In this paper, the most suitable place where the traffic closure information is given to derivers has been made clear with transportation behavior of drivers, duration time of traffic closure and traffic volume. The effects to offer the traffic closure information has been estimated by the difference between the loss due to waiting and making detours. In this study, we obtain the results that duration time and traffic volume effect the decision of the most suitable place for traffic closure information by computer simulations using artificial data. | |||||||||||||
権利 | ||||||||||||||
権利情報 | Copyright © 日本都市計画学会 The City Planning Institute of Japan | |||||||||||||
著者版フラグ | ||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||||
関連URI | ||||||||||||||
識別子タイプ | URI | |||||||||||||
関連識別子 | http://ci.nii.ac.jp/naid/10007466524/ | |||||||||||||
関連名称 | http://ci.nii.ac.jp/naid/10007466524/ | |||||||||||||
関連URI | ||||||||||||||
識別子タイプ | URI | |||||||||||||
関連識別子 | https://www.jstage.jst.go.jp/browse/journalcpij/-char/ja | |||||||||||||
関連名称 | https://www.jstage.jst.go.jp/browse/journalcpij/-char/ja | |||||||||||||
関連URI | ||||||||||||||
識別子タイプ | URI | |||||||||||||
関連識別子 | https://www.cpij.or.jp/ | |||||||||||||
関連名称 | https://www.cpij.or.jp/ |