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  1. D. 融合研究域; 先導学類・観光デザイン学類・スマート創成科学類
  2. d 10. 学術雑誌掲載論文
  3. 1. 査読済論文

An Application of the Simulated Annealing to the Calculation of a Combined Mode Choice and Route Choice Network Equilibrium Model with Road Travel Time Uncertainty

https://doi.org/10.24517/00007838
https://doi.org/10.24517/00007838
0d357b12-7839-49c8-893d-19432d1a4c9c
名前 / ファイル ライセンス アクション
TE-PR-NAKAYAMA-S-774.pdf TE-PR-NAKAYAMA-S-774.pdf (116.6 kB)
license.icon
Item type 会議発表論文 / Conference Paper(1)
公開日 2017-10-03
タイトル
タイトル An Application of the Simulated Annealing to the Calculation of a Combined Mode Choice and Route Choice Network Equilibrium Model with Road Travel Time Uncertainty
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_5794
資源タイプ conference paper
ID登録
ID登録 10.24517/00007838
ID登録タイプ JaLC
著者 Nagao, Kazuki

× Nagao, Kazuki

WEKO 10733

Nagao, Kazuki

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Nakayama, Shoichiro

× Nakayama, Shoichiro

WEKO 137
e-Rad 90334755
金沢大学研究者情報 90334755
研究者番号 90334755

Nakayama, Shoichiro

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Takayama, Jun-ichi

× Takayama, Jun-ichi

WEKO 30
e-Rad 90126590
金沢大学研究者情報 90126590
研究者番号 90126590

Takayama, Jun-ichi

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Maruyama, Takuya

× Maruyama, Takuya

WEKO 10734

Maruyama, Takuya

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著者別表示 中山, 晶一朗

× 中山, 晶一朗

中山, 晶一朗

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高山, 純一

× 高山, 純一

高山, 純一

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提供者所属
内容記述タイプ Other
内容記述 金沢大学融合研究域融合科学系 / 金沢大学理工研究域環境デザイン学系
書誌情報 the Joint 4nd International Conference on Soft Computing and Intelligent Systems and 9th International Symposium on Advanced Intelligent Systems

巻 2008, p. 774-779, 発行日 2008-09-01
出版者
出版者 日本知能情報ファジィ学会 = Japan Society for Fuzzy Theory and Intelligent Informatics
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Travel time of public transport such as railway and Light Rail Transit (LRT) is more reliable than road traffic. When assessing the effect of railway transits, the reliability should be considered. Otherwise, the effect may be underestimated. Then, we should not only treat both transit and road users simultaneously and consistently, but also travel time uncertainty of cars and the reliability (or punctuality) of railway for exact evaluation. A network equilibrium model with combined mode and route choice considering road travel time uncertainty does not necessarily have a unique solution, but may have many local solutions, because of the interaction between modes. The simulated annealing is one of the useful techniques to such a problem, to the calculation of the network equilibrium model with combined mode and route choice. In this paper, we apply the network equilibrium model proposed to the Kanazawa urban area using the simulated annealing technique.
権利
権利情報 Copyright (C) 2009 Japan Society for Fuzzy Theory and Intelligent Informatics
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
関連URI
識別子タイプ URI
関連識別子 http://www.ip.elec.mie-u.ac.jp/scis08/html/index.php
関連URI
識別子タイプ URI
関連識別子 http://wwwsoc.nii.ac.jp/soft/
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Ver.1 2023-07-27 10:20:35.969312
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